четвер, 6 травня 2010 р.

Наші враження після заняття, на якому вибрали теми проектів

"Мені сподобалась ідея групи "Плануємо майбутнє спільноти", я вважаю, що у них гарна тема. Також мені подобається наша тема групи "Вирішуємо проблеми громади". Загалом усі працюють над гарними проектами."

"Невже дочекались цих ще більш цікавих занять. Хоч найважливіше це не тільки цікавість, а й те, що ми всі хочемо зробити щось краще у нашому житті."

"Мені все дуже сподобалось. Хоч би те, що ми казали та задумали здійснилось! Дуже на це надіюсь."

"Мене комп'ютер почав цікавить ще більше. Тепер я в вільний час перед комп'ютером."

"Мені дуже сподобалось працювати в групі. Бажаю бути всім здоровими і не пропускати заняття."

"Це заняття супер."

"Все класно. Сподобалось вирішувати проблему школи. Бажаю всім учасникам натхнення для роботи над проектом."

"Мені все сподобалось. Проект це супер."

1 коментарі(в):

О 7 травня 2010 р. о 05:10 , Blogger НД сказав...

ПОвністю поділяю ваші думки, шановні учасники: комп"ютер - це потужний інструмент, щоб змінити наше життя на краще! Як хочеться, щоб вам вистачило сил, наснаги, терпіння і допомоги від небайдужих , щоб здійснити свої проекти.
Запорукою цього може стати те, що ви гарно СПЛАНУЄТЕ тільки те , що ви дійсно можете зробити своєю невеликою командою. Так хочеться вирішити всю проблему, але так важливо почати і закінчити хоча б невеликий її шматочок.
успіхів вам, готова поділитися з вами досвідом інших, своїми напрацюваннями,
Щиро ваша Ніна Дементієвська, координатор програми "Шлях до успіху"

 

Дописати коментар

Підписка на Дописати коментарі [Atom]

<< Головна сторінка